Termíny dodání zboží | jarní sezóna
Sortiment rostlin dodáváme ve správnou dobu k sázení. Odesílání se řídí dle konkrétního sortimentu v objednávce. Tím je zaručeno, že Vaše objednávka bude vždy vyřízena v tom nejvhodnějším termínu.
V den expedování Vás budeme informovat na Vaši e-mailovou adresu.
|
od února:Sortiment semínek.Objednávka semínek bude odeslána v samostatné zásilce.
|
|
od března:květinové cibule, trvalky, růže, ovocné dřeviny, keře, jehličnany, popínavé rostliny, rostliny na živé ploty (v případě vhodného počasí může být začátek expedování tohoto sortimentu již od začátku března) |
|
od dubna:balkonové rostliny, ovoce, nádobové rostliny, pokojové rostliny, teplotně choulostivé rostliny (v případě vhodného počasí může být začátek expedování tohoto sortimentu již od poloviny března) |
Termín dodání je uveden vždy u konkrétní rostliny (pod cenou).
|
Vzhledem ke skutečnosti, že sortiment živých rostlin není možné dlouhodobě skladovat,
není nabízený sortiment skladem k okamžité expedici.
Objednaný sortiment se postupně před expedováním doplňuje z pěstíren a specializovaných pěstebních ploch.
Veškeré objednávky zaevidované v jarní sezóně budou expedovány v době bezpečné pro přepravu a následnou možnost výsadby, tedy cca. od poloviny března do druhé poloviny května (dle konkrétního teplotního průběhu může být doba expedování prodloužena až do přelomu května-června). Počátek možnosti odesílání rostlin dle konkrétních kategorií je uveden výše. Všechny rostliny jsou ošetřeny tak, aby je bylo možné v době zasílání vysazovat. Jakmile teploty neumožňují bezpečnou přepravu a výsadbu živého sortimentu rostlin, je prodej a tedy i zasílání ukončeno.
Rostliny zasíláme zásadně najednou, tzn. zásilka je odeslána až ve chvíli, kdy je možné odesílat všechny Vámi objednané rostliny. Pouze ve zvláštních případech může být Vaše objednávka rozdělena z množstevního důvodu na více samostatných zásilek. V takovém případě je objednávka rozdělena tak, aby byly přednostně odeslány rostliny, u kterých je možné dřívější odeslání. Poštovné je účtováno pouze za jednu zásilku.
Jestliže chcete rostliny, které je možné zasílat dříve, odeslat přednostně, můžeme samozřejmě na Vaše vyžádání objednávku rozdělit (žádost uveďte do kolonky pro vzkazy při vyplňování dodacích údajů).
Za každou takto rozdělenou samostatnou zásilku Vám bude účtováno poštovné, balné a pojistné.
Zasílání živého sortimentu se provádí vždy dle aktuální klimatické situace odpovídající možnostem bezpečné přepravy a následné výsadby objednaných rostlin. Z těchto důvodů je možné zasílat sortiment živých rostlin pouze několik týdnů v roce.
Povaha nabízeného sortimentu neumožňuje garantovat dodání ke konkrétnímu datu či do určité doby od objednání, což souvisí s možností odeslání konkrétního objednaného sortimentu (příklad: objednávka ze srpna obsahující mimo jiné i prostokořenné rostliny bude expedována až v průběhu října, kdy je možné již zasílat i tento sortiment).
Určit si přesný termín (konkrétní den nebo datum) doručení není technicky možné. Rostliny jsou odesílány vždy v termínu, který odpovídá jejich bezpečné přepravě a výsadbě. Rostliny jsou pro přepravu ošetřeny tak, aby mohly být expedovány kterýkoli den v týdnu a nevadilo jim případné uložení během dnů volna.
Sortiment může být doručen přepravcem ve všední dny či v sobotu. Pokud nemáte o sobotní doručení zájem, uveďte tuto informaci v poznámce u dodacích údajů objednávky. (Vzhledem k aktuální výjimečné situaci je sobotní doručování ze strany České pošty do odvolání zrušeno)
Pokud nemáte možnost zásilku ihned převzít a necháte si prodloužit úložnou dobu u přepravce, je třeba brát zřetel na skutečnost, že se jedná o živé rostliny. Čím delší úložnou dobu zvolíte, tím více snižujete životaschopnost rostlin.*
*Zákazníkem zvolená délka úložní doby, a tím tedy i termín vyzvednutí zásilky vzhledem k termínu doručení, bude brán v úvahu jako jeden ze zásadních aspektů ovlivňujících životaschopnost dodávaných rostlin při vyřizování případných reklamací.